عمو امیـــــــــر

روزمرگی ها و دفترچه خاطرات عمو امیـــــــــر

عمو امیـــــــــر

روزمرگی ها و دفترچه خاطرات عمو امیـــــــــر

مشروط شوندگانیم

همه ی نمره هام اومده بجز یه درس دو واحدی مزخرفففففف

که هم استادش مزخرفه هم درسش هم اینکه منبع امتحان کتاب رفرنس بوده هم اینکه امتحانش نمره منفی داشته هم اینکه چون ترم بالاییا گفته بودن خوندن این درس با نخوندنش فرقی نداره و در هر صورت میفتین (از کلاس اونا از 27 نفر 15 تاشونو انداخته) منم نشستم قبل امتحان به فیلم دیدن :)))

خلاصه یکی دوروز بعد امتحان ترم بالاییا اومدن گفتن تو نمره های خام کلا سه نفر از 33 نفر پاس شدن . من که دیدم اینجوریه با مریم و فاطمه رفتم آموزش و گفتم ما چند شدیم که فهمیدم مریممون که خرخونمونه با 10 پاس شده و فاطمه هم با 6-7 افتاده (نمره دقیقشو نگفت)

منم با اجازتون شدم 3.33  :)))))

خلاصه الان حساب کردم دیدم اگه همون 3.33 رو بهم بده با معدل 11.89 مشروط میشم . 


خیلیه ها . فک کن ترم اول تنها معدل الف بین پسرا شی نفر پنجم کلاس شی ترم دوم 24 واحدو با معدل 16 پاس کنی بعد ترم 4 اینجوری با این خفت و خواری مشروط شی


خلاصه که امروز یه نامه نوشتن بچه ها بردن پیش معاونت آموزشی مون که پیگیری کنه این وضع تخیلی این استادو

منم گفتم از سمت منم یه امضا بزنین خودتون :)))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد